Naast de campagne van Gun je kind judo, die momenteel actief is, en de toolkit jiu jitsu die clubs in een eerder stadium van ons ontvangen hebben, wil Judo Bond Nederland graag ook een promotiecampagne ontwikkelen om aikido meer onder de aandacht te brengen.
Om deze promotiecampagne goed voor te kunnen bereiden, hebben we een opdracht uitgezet bij studenten van de opleiding Content & media strategy aan de NHL Stenden Hogeschool.
Zij voeren deze opdracht in samenspraak met ons uit en proberen middels een enquête antwoord te krijgen op vragen omtrent geschikte doelgroep, passende boodschap, meest geschikte communicatiedrager en dergelijke.
Deelname aan deze enquête, ook als je nog geen ervaring met aikido hebt, wordt zeer op prijs gesteld en kan daarmee een bijdrage leveren aan een zo succesvol mogelijke aikidocampagne.
Bij voorbaat onze hartelijke dank, mede namens de studenten van Stenden Hogeschool.
Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 5-10 minuten. Deze enquête bevat vragen over de vechtsport(en) die je beoefent, je persoonlijkheid, en social media gebruik. Er zijn geen foute antwoorden en alles wat je invult blijft volledig anoniem en wordt alleen gebruikt in het kader van JBN en de studies van NHL Stenden Hogeschool.
Als je minderjarig bent, vraag dan toestemming aan je ouders voordat je deze enquête invult.
Judo Bond Nederland (JBN) heeft passie voor aikido, jiujitsu en judo en gelooft in de verbindende kracht van deze disciplines, die mens en samenleving versterken.