In mei 2021 is Judo Bond Nederland de campagne Gun je kind judo gestart waarin we samen met Olympisch kampioen Mark Huizinga het belang van judo voor de jongste jeugd benadrukken. Sinds de lancering van de campagne hebben wij ontzettend veel berichten via clubkanalen voorbij zien komen. Wij zijn dankbaar en trots op het gegeven dat leraren en clubs hebben bijgedragen aan deze sterke kick-off. De boodschap is mede dankzij de clubs verre van onopgemerkt gebleven. Zo zijn er niet alleen bij de clubs veel nieuwe leden aangemeld. Ook de JBN ziet al vier maanden een groei in het ledenaantal!
Campagne voor onze aikido en jiujitsu clubs
Momenteel is de JBN ook bezig met het ontwikkelen voor een campagne specifiek voor aikido en jiujitsu. De jiujitsuclubs ontvangen binnenkort een digitale toolkit om zo lokaal en regionaal de werving op te kunnen pakken. Met betrekking tot de aikido toolkit is de JBN in gesprek met de Nationale Commissie Aikido en volgt de toolkit in een later stadium.
Judo Bond Nederland (JBN) heeft passie voor aikido, jiujitsu en judo en gelooft in de verbindende kracht van deze disciplines, die mens en samenleving versterken.